Sivut

sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Lontoontuliainen ja strasseja

Niin, kaveri tuli Lontoosta, ja toi minulle - mikäs sen sopivampaa - lakan merkkiä Rimmel London. Väri Misty Jade.
Mun mielestä toi lakka on ihan älyttömän ihanan värinen. Meni nyt mun lemppareitten joukkoon. Toi kuva nyt ei ihan tee sille oikeutta, se on vähän vihreempi vielä oikeesti. 

Näyttääpä toi etusormen lakkaus ryppyseltä. Yh. No joo. Noita strasseja laittaessani mä vasta kunnolla tajusin että kuinka hieno keksintö strassikynä on. Nehän hyppis kaikki ympäriinsä ilman sitä. 
Kukat GCOCL:n laatasta C01

Sitten tälläsen löysin Anttilasta, oma pikakuivattaja kun on jo kohta loppusuoralla. Hintaa kymppi, mutta ei mun mielestä kovin paha kun toi on 13,3ml. Toivottavasti toi on hyvä (:
Sain vihdoin tehtyä itselleni paypal - ja ebaytilit, nyt vahvistuksia odotellessa, ja sitten pääsee tuhlaamaan kaikki rahansa. Kivaa.

3 kommenttia:

  1. tosi kiva kynsiblogi tää! :) liityin lukijaks ;)
    www.kynnett.blogspot.com -mul on enemmän lifestyleblogi mut tykkään tehä paljo kynsii ja esittelen luomuksiini tuolla. :) Siel sivus on tunnisteet ja siel on kynnet ni käy kattoo ja liity lukijaks jos tykkäät! :)

    JA! Miten sun kynnet pysyy noin pitkinä!?!? :o Mun kynnet ain lohkeilee sitte tietys pistees :( Kerro please mite nää ei enää lohkeilis! :D

    VastaaPoista
  2. kynnet-- : joo, käyn kattoon (: ja kiitti kehuista.
    noi nyt vaan pysyy, mä en oikeesti tiedä miks. ootko sä kokeillu kynnenkovettajia jne?

    VastaaPoista
  3. hmm en... :D mut nyt nää on pysyny aika hyvinä :o ja näi ku sanon ni kaikki lohkee huomenna (y) :D ehk mun pitäis kokeilla ;)

    VastaaPoista