Sivut

keskiviikko 30. toukokuuta 2012

Englannin lippu - tutoriaali

Eli, koska joskus minulta kyseltiin tutoriaaleja, päätin tälläisen yksinkertaisen tehdä omista lempikynsistäni, joissa on Englannin lippu.

 1) Eli ensin sininen lakka (tietysti sitä ennen aluslakka tai voi käydä ikävästi.) Tämä lakka on Color Clubin Chelsea Girl, ja olen niin pettynyt. Laitoin kolme kerrosta ja silti huono peittävyys, ja lakka on sentään tumma.. No, neljättä kerrosta en jaksanut lähteä kuivattelemaan.


2) Sitten valkoinen viiva. Sen voi tehdä nailart-lakalla (itse tein Kissin lakalla), tai pensselin kanssa kynsilakalla tai  akryylimaaleilla.

3) Ja toinen viiva! Kannattaa odottaa tosiaan vähän että aiempi lakka kuivuu (kokemusta siitäkin että se menee sotkuun).


4) Seuraavaksi suorilla vedoilla valkoiset vinoviivat. Tätäkin ennen kannattaa odotella aiempien kuivumista.

 

5) Ja lopuksi punaisella (minun tapauksessani pinkillä, näistä tulee vaan niin paljon söpömmät!) viivat valkoisten sisällä. Pysty ja vaakaviivat kannattaa vetää suorilla vedoilla päästä päähän, vinoviivat jätän aina hieman valkoista lyhyemmiksi, näyttää mielestäni paremmilta niin.



Sitten vielä päällyslakka ja kynnet ovat valmiit! Ei tosiaankaan mikään vaikea lakkaus, mutta omasta mielestäni tosi kiva. Mitäs sanotte, uskaltaisitteko itsekin kokeilla kyseisiä kynsiä? (:

7 kommenttia:

  1. tosi kivat ehkäpä vois kokeillakki joku kerta

    VastaaPoista
  2. Moi! Tulin lukijaksi. Mielenkiintoisia kynsiä teet!
    Tosi hauskat nämä englanninlippukynnet! :)
    Luulen että kokeilen, kun sopisivat minun yhteen paitaan! XD

    Saa nähdä mitä tulee, kun olen vastaalkaja. Onneksi olen vasenkätinen joka on pakotettu oikeakätiseksi, niin onnistuu helposti kummankin käden koristelu! ;)

    Tuolta minun räpellyksiä: http://margenmaailma.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän nämä onnistu, olet sitten vasta-alkaja tai et! Vaikkei muuten niin sitten harjoittelun kera (:
      Kiitoksia!

      Poista
  3. Mäkin oon tehnyt tuton Iso-Britannian lipusta :)!
    http://addictivenails.blogspot.fi/2012/04/union-jack-kynnet.html

    En yleensä viilaa pilkkua, mutta kyseessähän ei ole nyt englannin lippu, joka näyttää tältä?
    http://fi.wikipedia.org/wiki/Englannin_lippu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, ei ehkä tarkalleen mutta kun googlaa Englannin lipun niin tulee just tää lippu. Joten kyllä se yleisesti tunnetaan just sinä (:

      Poista
  4. Britannian lippu kynsiks noita yleensä sanotaan. Mut ihan miten vaan. Nätit on ja oon tehny monesti. Tänään teen taas, kun vanhat lakat kynsissä on niin kulunut. Kiva postaus. :)

    VastaaPoista