Sivut

tiistai 3. tammikuuta 2012

Vuoden ensimmäiset kynnet

Eilen pääsi taas pari uutta joululahjalakkaa kokeiluun. Ennen sitä poistin kynsistäni geelit, koska on ihan hyvä että kynteni saavat välillä olla ilman niitäkin. Sitten kuitenkin tajusin että aluslakka on loppu, sitä kun en geelien aikaan jaksanut käyttää. Nyt toivotaan että vahingot eivät ole aivan peruuttamattomat.

Mutta tälläiset näistä tuli:






Laatta joista kukat otin on Gcoclin. Samoin kuin musta leimauslakka (pitäisi hankkia Konadin sellainen, tuo ei ole laadultaan kaikista paras)
Muina lakkoina:


Tällä viikolla pitäisi käydä ostamassa sitten se aluslakka. Onko kellään mitään suositeltavaa, hinta-laatusuhteeltaan hyvää aluslakkaa?

5 kommenttia:

  1. Nää sun kynnet on ihan upeita ! Itse oon ihan tumpelo tekeen minkään näköistä manikyyriä, mut täältä saan silti hyviä inspiksiä ! Jatka samaan malliin, I Like :)) 1

    VastaaPoista
  2. AnzGu: Kiitos tosi paljon! Mut hei, vaikka kynsien laittaminen ei vie oikein luonnistuiskaan, niin harjottelemalla oikeesti oppii! Kun vaan vertaa mun vuosi sitten tekemiä kynsiä nykyisiin... Huhhuh.

    VastaaPoista
  3. niin upeet kynnet. Mä en vaan osais !

    http://onmyway-ilona.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. täytys varmaan ruveta harkkaan :D mutheiii, oletko sä se Veeran serkku, näin btw :D ? Veera on yks mun toosi hyvä ystävä kans, ja sen kautta mä tännekkin eksyin :D

    VastaaPoista
  5. Ilona: Kiitos! (:

    AnzGu: Kannattaa! Ja juup, oonhan mä :D

    VastaaPoista