Sivut

lauantai 24. joulukuuta 2011

Tulihan se joulu lopulta!

Tuli joulu, ja tuli kauan odotettu järkkäri <3 Nikonin D3100, ja vaikuttaa aivan mahtavalta.

Sen lisäksi joulupukki taisi tietää Hello Kitty -innostuksestani, ja toikin minulle kolme paria Hello Kitty - sukkia, Hello Kitty - yöpuvun, Hello Kitty - pussilakanasetin, Hello Kitty - nenäliinoja + laastareita ja varta vasten minulle teetetyn Hello Kitty - tyynyn.

Myös kynsilakkajutut olivat selvänä osana lahjoistani, 12 uutta kynsilakkaa! Jopa kymmenenvuotias siskoni oli käynyt ostamassa minulle Rimmelin lakan, ja sanoi sitten sen avattuani hiljaa että: "mä ajattelin että sä voisit tykätä viininpunasesta..." Ja äiti oli ostanut minulle valkoisen OPI:n kynsilakan kun olin vitsillä sanonut että sellainen olisi kiva. Ja sitä todellakin on toivottu, mutta nämä Suomen hinnat...

Sitten eilen väkersin jonkinlaisia joulukynsiä:


Peukun väkerrys epäonnistui vähän, mutta mitäs noista:


Noissa pohjalla Golden Rosen sävy 103 ja sitten vaan akryylimaaleilla vähän vedelty.

Oikein hyvää joulua vielä kaikille!!!

4 kommenttia:

  1. Ihanat! Just tollaset söpöt! :3

    VastaaPoista
  2. Että on söpöt kynnet. Saisit joskus laittaa mullekin, vaikka nykyään niin harvoin nähdään. :) (Onko Nikonin kamera ollut hyvä? Itelläni on Canonin EOS 1100D ja ihan kiva kamera sekin. :D)

    VastaaPoista
  3. Katriona: Hih, kiitos (: joo, voisin vaikka laittaakin.
    Ja mun mielestä se on tosi hyvä! Ite ainakin tykkään.

    VastaaPoista